8 Mart 2009 Pazar

ban.do saç aksesuarları




Racked LA ya da Rafinery29 sayesinde keşfettiğim harika bi marka, Ban.do! Fiyatları biraz pahalı, özellikle bride bölümünde ama gerçekten çok güzeller. Ayrıca TR'ye de gönderiyorlar. Bu arada kemerler de güzelmiş...

Geçenlerde TV'de benzer aksesuarlar yapan bi Türk tasarımcıya rastladım ama adını duyamadım maalesef. Sadece tasarımlarını Gamze Saraçoğlu'nun da çok beğendiğini söylemişti, belki buradan bulabiliriz...


Bu arada benim de küçük bi saç aksesuarları koleksiyonum var, üşenmeden fotoğraflarını çekersem onları da ekleyeceğim =)

2 yorum:

  1. ahh kocaman güle bayıldım :) annem hep söyler senin ruhunda çingenelik var diye :)

    YanıtlaSil
  2. ahhaha superr!

    ben de gelinlik aksesuarı olarak hayal ediyorum sürekli bunları, biraz uzak bi gelecek ama secret yapiyim, ne olur ne olmaz ;)

    YanıtlaSil