5 Temmuz 2009 Pazar

Antalya dönüşü / Back from Antalya


Geçen haftasonu Antalya'daydım, lise arkadaşlarımla çok eğlenceli 3 gün geçirdim, pek uyumadık =) Döndüğümde çok yorgundum, 2 günde anca alışabildim işe ve İstanbul'a.

Uzun elbiseyi Mango'dan almıştım, ilk defa bu tatilde giydim, bütün yazı içinde geçirebilirim!

Plaj elbiseleri ise Terkos ya da benzeri yerlerden.




Bir sonraki tatilim için sabırsızlanıyorum!
Artık alışveriş yapmayı da bıraktım, tüm yatırımım uçak biletlerine olcak!


I was in Antalya last weekend, i've spent a great 3-day with my high-school buddies. We haven't slept much, actually it was a bit rave kinda. It was pretty hard to get used to work and İstanbul again :/

The maxi dress is by Mango, this is the first time i've worn it and i can spend the whole summer in it!

Beach outfits are from local bazaars like Terkos.


I just can't wait for the next vacation!
I just quit shopping, my whole investment will be plane tickets from now on!

1 yorum:

  1. uzun elbiseyi tüm yaz giyseniz, dönüp de neden hep bunu giyiyorsunuz demem kesinlikle, diyeni de kınarım =)

    YanıtlaSil